linne, byxor & chokladbolle

idag fick jag äntligen mitt splash-linne. inte riktigt lika snyggt som jag minns det från vårvisningen, men ändå. det är väldigt nice hur som helst. jag funderar på två st i fall någon skulle få för sig att gå sönder.. idag fick jag även tillbaka mina reklabyxor så nu har jag äntligen ett par jeans igen!! inte kul att bara vara låst vid att ha tights dag ut och dag in.

kom hem och möttes av ett mörkt hus och två små hundar. mamma var på möte, pappa var på ett annat möte och lisa var barnvakt. på bordet stod mat och i skafferiet fanns den godaste chokladboll jag någonsin smakat. tydligen ngn med smak av 88:an glassen som mamma hade köpt på torget. att den var världens godaste var ingen överdrift, jag tvekar att det existerar en ännu godare chokladboll där ute i världen.. upp till bevis alla chokladbollsbakare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0