jag vet något som inte ni vet

hörni! ibland är det bra att jobba i närheten av en galleria (i mitt fall up2 om det var någon som funderade på det. vi delar samma hiss. delar även med lindex, om det var någon som undrade..) idag när jullan skulle ner på lagret och fixa lite så träffade hon en bekant som jobbade på vision,§ som för övrigt lägger ner. hon frågade honom vad som skulle hända där nu och vet ni vad han svarade? DÄR SKA MONKI ÖPPNA. förstår ni?! MONKI!!! världens roligaste tjej-affär. nu är det här bara rykten, så ta inte ut något i förskott men tydligen sker det redan i slutet på april! kommer bli en fet konkurrent till rut men jag klagar inte. monki är monki och det är good shit. så där. det var kvällens avslöjande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMT! :D Du, den 25:e, lördagen. det blir fest då verkligen! förfest hos mig, sedan utgång på "innebandyfesten" som ska hållas på O´Learys då. Vill du ha en biljett dit? Hör om Emma kanske är taggad att hänga på? :)

2009-03-31 @ 22:39:43
Postat av: Joffa

du kanske förstod det, men det var jag som skrev. :P

2009-03-31 @ 22:41:22
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0