födelsedagsfirande för emmsan

lite halvtaskig uppdatering igår.. hade helt enkelt aldrig tid att sätta mig vid datorn. på lunchen hade jag fullt upp med att hinna äta eftersom jag glömt matlådan i bilen som stod bortanför e4. efter jobbet begav jag mig till hemköp för inköp av bröd och sen hem till emma för att fixa maten som vi skulle äta. hittade lite dåligt hemma hos emma så det blev ingen myskänsla- hittade inga ljus. hittade däremot strömbrytaren som startade fönsterlampan, alltid något! var tvungen att ringa till emma för att få igång tv:n. hon har ju TRE tvdosor. hallå! strax efter fem kom hemma till hökvägen, det luktade citron i lägenheten och förrätten stod på bordet. vi hade som alltid en trevlig kväll på teg. aldrig aldrig otrevligt där inte! vi gjorde som alla andra gånger, vi tog bilen till ica supermarket och inhandlade lite göttans, satte oss framför tv:n och skrattade så att vi nästan grät. jag älskar verkligen emmas skratt, det smittar av sig och jag blir på värsta bushumöret. lite dryg sådär. nästan tråkig. kvällen får 5 av 5 toast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0