en date någon?

ojojoj vilken fullspäckad dag jag hade igår. jobbade för fullt på rut med nina och julia, riktigt trevligt, sa hejdå till acke och björn som är påväg till västindien nu (inte alls avis) och lunchade med bästabästa emma. så himla kul att "umgås" igen. jag räknar inte att hälsa på på bikbok som att umgås, hehe. vi åt på starz i en hel timma (som kändes som tio minuter) och sen var det bara att pallra sig till jobbet igen. där avverkade jag en personlig styling, hälsade på erica och stängde igen affär'n. taggade jullan på lite afroaerobic och core så kl 19 befann jag mig på usm (halle-lu! typ drygt en månad sen jag tränade på riktigt) och det var faktiskt riktigt skoj. nu ska jag bara se till att fortsätta ta mig dit. jag blir så sjukt trött på kvällarna nu för tiden. (skyller på åldern) kom hem tre minuter i nio och bänkade mig framför tv:n med lisa och såg på greys som gärna hade fått pågå i några timmar extra. kanske rätt tur ändå att det bara var en timma, efter det låg jag och lisa och småsov på varandra i soffan emellan lisas frågor om körkortsteori på datorn. (som jag för övrigt var urkass på. jag har glömt typ. allt. förutom hur man kör förstås..)

ny dag nya tag! äter hotellfrukost nu (känns i alla fall som det). fil med melon och flingor, rostade mackor med.. leverpastej såklart. så typiskt mig att fastna för nått jag gillar och ätaätaäta det tills jag stupar. (proviva? turkisk yoghurt med nötter? tonfiskburkar med smak?) någon gång får det vara nog. och det är inte nu!
börjar jobba kl 13 idag och för kvällen har jag inga planer (tror jag. mitt minne är inte känt för att vara det bästa..)  någon som är sugen på en date?

Kommentarer
Postat av: ercan

tränar du på USM?

Jag med! Vi kanske kan peppa varandra för lite träning när motivationen inte är på topp! ;)

2009-03-05 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0