telia

sitter och är superirriterad på telia. helt jävla sjukt att man inte ska hitta det man vill på deras hemsida. jag måste alltså ringa till dem i morgon för ett simpelt enkelt ärende. galet dåligt. hur som helst. mitt abonemang är bäst! hade bara gjort av med 128:- på en månad, sen kom tyvärr till några andra kostnader första månaden men. hur som helst. gratis sms till alla och 79 öre till alla med halebop och telia. och då kan man prata hur länge som helst. galet nice. jag har hittat min soulmate bland telefonabonemang.

hur som havre. jag föll inte av. inte idag heller. det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: lisa

DET DÄR SKA JAG SKAFFA! vad heter det?

2009-06-02 @ 13:23:05
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0