sommar och soliga dagar

jag vet inte vad som har hänt. solen kom och blogguppdateringarna uteblev. det är väl så här det känns att inte vara databeroende, eller?

hur som helst. det senaste som hänt.
1, jag har ett bett från något/någon strax ovanför min högra handled. det kliar och vätskar och har svällt upp till en rejäl knöl. någon som vet något?
2, jag har bränt mig över hela kroppen. när jag ville åka hem från stranden idag tvingade lisa och jenny mig att stanna kvar. jag la mig i skuggan och läste på min bok
3, jag har läst en bok (nähä). den var ruggit bra och jag läste 360 sidor på två dagar. nattfåk heter den. läs!
4, jag har skrattat åt många många fula bilder från p&l

i morgon ska jag cykla med lisa och mamma till klabböle. det ställer jag mest upp på bara för att lisa sa till mamma att "linn, hon kommer ändå aldrig orka följa med, du behöver inte ens fråga". så - just därför ska jag med. bara för att bevisa något för någon. vet inte riktigt vad men det kommer säkert bli trevligt med en cykeltur. om inte annat behöver jag motionen.. ja, jag behöver verkligen motionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0