mys i ersmark

min middag blev misslyckad. hällde typ i en halv flaska chilisås i min korvstoganoff så den bara smakade tomat. försökte rädda med lite basilika men det gick sådär. fil ligger bättre till måste jag erkänna.

emma kom hit en sväng i kväll, vi tog pugen till linn i ersmark (!) och såg på kopps. en riktig ersmarkskväll. där befann sig även jenny och henke. mycket trevligt. även om jag redan kunde alla repliker utantill är ändå kopps en film för sig. otroligt kul faktiskt. nu ser jag fram emot ytterligare en kväll i linns hus i ersmark i morgon och sedan förhoppningsvis även utgång om vakterna på rex/tc är snälla nog att ge med sig. 21 års åldersgräns tyvärr. längtar till nästa vecka då tc sänker till 20 och det är fritt fram att vara 89a och bara ha det gött på uteserveringen. hoppas på många alkoholiserade nätter. (inte i natt dock, god natt)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Linn! Du verkar ju ha bra med koll iaf.. TC ska alltså sänka åldersgränsen under sommaren? :)

2009-06-06 @ 11:46:42
URL: http://linnjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0