listan

cyklade till ersmark igår kväll med emma i luren hela vägen. fy tusan vad jobbigt de är att cykla och prata samtidigt. (har kanske fått lite dålig kondis också.. vet inte riktigt.) sov i ersmark och vaknade hundra gånger dels för att:
1, min snoriga näsa ville bara snora
2, jag svettades som en galning med mitt vintertäcke
3, mamma klev upp mitt i natten
4, en geting letade sig in genom mitt öppna fönster
5, mamma och pappa pratade inte tyst när de klev upp
6, jag blev kissnödig

har skjutsat lisa till ett läger på carlshem och nu sitter jag bara här med mina små hundar och väntar på att tiden ska gå. ska bädda sängen, plocka ur diskmaskinen, tvätta håret och sminka mig. det är typ dagens planer. INTE. klockan 12.20 ska jag klippa luggen, därefter systemet och inhandla massa gött till peace and love, sen date med emma.. ska möta upp linn där vid 16 och åka ut till hippo, återlämna bilen i ersmark, träffa kicki och umgås med henne och packa inför festival och SEN ska jag sova.
älskar när mina dagar ser ut så här. just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0