listan med mina vänner

har inte tid med någonting. känns som om mitt liv går på spurt och jag hinner inte med själv. lyssna noga nu. jag har en lista hemma där jag skrivit upp kompisar jag måste hinna vara med för att de inte ska glömma bort att jag faktiskt existerar. om ni känner er bortglömda, jag har inte glömt er. ni står på min lista. jag försöker hinna med så mycket som möjligt. bara grejen att jag inte ens varit hemma i min lägenhet förutom på nätterna de senaste veckorna talar sitt tydliga språk. jag gillar tillställningar där många ses samtidigt, för då kan jag beta av rätt många kompisar på samma gång. sjukt tänk, jag vet. men det är så det är. hemskt men sant. jag har inte glömt er. jag hoppas bara att ni inte ger upp hoppet om mig heller. det vore rätt synd.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

Sötnöt! Du just nu gör det ingenting om vi inte ses förrän p&l för jag har väldigt fullt upp fram till dess (a) ..

2009-06-05 @ 19:34:57
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: joli

tagga ner! ;)

nämen du får väl göra dig av med lite kompisar och prioritera vilka som är bäst =jag ;D

2009-06-05 @ 22:12:05
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0