i morgon?

jag tror inte att jag förstått riktigt att det är i morgon det bär av. var på systemet tidigare idag och köpte två fulla kassar.. ytterligare.. det börjar bli en dålig vana det här! har kläder överallt i lägenheten, vet inte vad jag ska packa med. tar lite av allt möjligt och det slutar i kaos. kan man matcha det med det? fast de skulle jag ju ha på mig tillsammans med det? vips slinker ytterligare en tshirt och ett linne med. och ett par extrasockar! vill jag ha mjukiströja, klart jag vill! handduk, filt, smink. extra skor, extra jacka. ja, ni förstår. jag har med mig hela garderoben. thank god att vi har bil så man bara kan mata in allting där, hade varit lite jobbigt att ha en väska + 3 willyspåsar med grejor i en buss.. nu ska jag se till att packa färdigt så att jag känner mig någorlunda klar i alla fall, alltid något!

Kommentarer
Postat av: joli

åh jag vet inte heller vad jag ska ha med mig! har ej planerat något alls utan kommer ha med mig för mkt ist!

2009-06-23 @ 17:09:03
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0