hör upp!

god morgon! väckarklockan ringde klockan nio hos linn och jag tänkte bara slumra till lite. vaknar en timma senare och linn håller på att klä på sig regnstället för att cykla till jobbet. trevligt sällskap man är! har precis ätit frukost och sitter fortfarande i min toto-tshirt och ser på black eyed peas på mtv. ska väl snart till o klä på mig och påbörja den långa vandringen till sandbacka. i tygskor och skinnjacka.. jag är inte motiverad. måste även hämta min cykel på stan. då kan jag ju i och för sig klä på mig ordentligt. men ändå! behöver hur som helst lite motion, hade dock varit snäppet bättre om det hade varit sol. var är sommaren? festival om en vecka, då hoppas jag på bättre väder. i alla fal uppehåll. jag har insett att jag blir på så sjukt dåligt humör då det är dåligt väder. deppar ihop och tycker att allt suger.

(ni som är inblandade i peace and love cirkusen. hur gör vi med resa? det börjar dra ihop sig nu!)

Kommentarer
Postat av: joli

oj jag hade glömt bort att det var om en vecka! men det skulle va skönast att bila ner, varken du eller lisa har någon bil att kunna ta?

2009-06-16 @ 20:13:34
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: lisaboman

jag ringer dig ikväll :) ang bil finns det ett väldigt svagt kanske från min sida..

2009-06-18 @ 17:33:10
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0