helgen (nu ska jag sova)

Midsommarafton:



jag och caisa myste i kapp på suss veranda



veronica kockade ris i köket (och vilket ris sedan!!!)




vädergudarna hade valt att ge oss sol & det var vi ruggit tacksamma för



ja.. det började gå utför även denna kväll..



take a bite?




Midsommardagen spenderades med emma och ingela mfl i Rundvik & på Norrbyskär

emma, dennis, martin & sandra i full fart på väg till norrbyskär


ingela och sandra


dennis visade sin bästa sida


vi träffade på en mårdhund i skogen. ruggit läcker sådan!


taktikvila på värdshuset. emma, ingela, erik & alexander


emma tuttade på en bil. oooops!




jag är sjukt sliten och ska faktiskt ta och gå och lägga mig nu.. tack tack tack för helgen!
nu är det bara tagga upp inför peace and love. åh.

Kommentarer
Postat av: emmski

:) haha! härliga bilder, vilken kväll alltså!

seee jou!

2009-06-22 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0