för jag har redan tagit studenten

jag missade alla studenter för att jag stod fast på rut och kom mig inte härifrån. hade verkligen velat få lite stämning från förra året, precis ett år sen man tog studenten själv. helt galet vad tiden gått fort. kan inte förstå att jag jobbat på rut i ett år och att det var nio månader sen jag sist såg susanne. hon kommer hem idag och det ska bli så kul att ha henne hemma över sommaren. känner mig lite nostalgisk idag. vet inte varför. det är nog bara en sån dag.

jag ska snart springa iväg på stan och kika in utbudet på bikbok hos emma. har hört talas om en stundande rea.. tänkte ta mig en liten titt innan bara.

ps. tack mamma för otroligt god matlåda idag. länge sen man lyxade på lax. inte dumt. ds.

Kommentarer
Postat av: linda

-för jag har gåått ut nian för jag har gååttuut niiaaan!



jag kommer förbi imorgon på rut!

2009-06-10 @ 15:49:08
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0