älskar sommaren

mina före detta fula solglasögon gick sönder på vägen hem från peace så idag tar jag på mig mina ännu fulare solglasögon i rosa, packar mat&filt i ersmark (det gäller att tänka ekonomiskt, packa matsäck i ersmark!) och beger mig till södervik tillsammans med lisa och jenny. har en härlig rödaktig ton sen igår och ska göra mitt allra bästa för att inte bränna mig ytterligare. har även ett väldigt mystiskt bett på högra armen som har svullnat upp till en knöl på sisådär 4 cm. inte så lovely. jag har bilen så jag slipper för en gångs skull cykla till ersmark, även om det hade varit rätt skönt med lite motion efter all skräpmat under peace and love.

summa sumarum: jag pressar i solen hela dagen, läser en god bok och njuter av att vara ledig under de varmaste sommardagarna. (jag vet att julia & elin är lite avis på mig för att jag är ledig och de jobbar. tror att det kommer regna under deras semester och att det var jag som drog vinstlotten när jag gick på ledighet så tidigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0