tisdagsrex, dagen efter

jag måste ändå erkänna att jag trodde att jag skulle vara mer sliten idag än vad jag känner mig. gick och la mig tre efter några fler klunkar alkohol än vad jag hade tänkt mig. var inte särskilt påverkad men med tanke på att jag hade tänkt köra en nykter kväll var alkoholhalten betydligt högre än noll. vaknade i morse i kaos, hela mitt rumsbord var fullt med jordgubbskladd, lime, glas och öl.. fyllde en påse med skräp på nolltid. tog bilen till jobbet och kom på halvvägs att det kanske inte var en sån bra idé ändå. sjukt att man kan vara så trött så man inte ens tänker på att man druckit dagen innan. ajabaja! landade på rut exakt klockan 9.15 och påbörjade städningen och efter det har dagen bara rullat på. har lunch nu och sitter och äter en väldans god pastagratäng med min hemmagjorda coleslaw - att rekomendera! i kväll har jag lovat att hämta lisa på strömbäck och hade även tänkt mig ett besök på hökvägen hos emma. bara jag pallar eftermiddagen här på rut.. har köpt en powerrade - in case of!

Kommentarer
Postat av: joli

bilder tack från i tisdags!!

2009-07-30 @ 17:28:15
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0