sommar-linn

jag som hade bestämt mig för att jag inte skulle gå ut någonting i veckan. jag måste erkänna att lite småsugen var jag allt, men man måste ta det lite lugnt ibland. det går faktiskt inte att festa jämt! det var dock skrämmande nog inte svårt alls för joli att övertala mig att följa med ut på rex i morgon.. jag erbjöd mig till och med att ha förfest. ibland är jag allt bra konstig. jag känner mig hur som helst rätt taggad på utgång i morgon, även om jag bestämt mig för att ta det lugnt med alkoholen. (JA! jag ska ta det lugnt med alkoholen!) jag börjar klockan 915 på onsdag morgon och jobbar nio timmar, vore lite hårt att vara bakis hela den dagen om jag ska vara ärlig. hade planerat att gå ut både fredag och lördag till helgen men lördagen ser lite körd ut.. tyvärr ser även fredagen lite svårfestad ut då jag börjar 915 även på lördag morgon.. jag ska försöka byta och trixa så det löser sig - känner verkligen för en utgång på fredag kväll med emma och kanske johanna. vore kul att gå ut på något annat ställe än rex. har blivit en riktig rex-chick som inte gått ut någon annanstans sen april. har varken varit på olles, allstar eller tc nån gång. och då menar jag aldrig. aldrig besökt tc. aldrig besökt allstar. aldrig besökt olles. förhoppningsvis ändras det till helgen. jag är partysugen!

var hälsad, sommar-linn. (med tomt glas)


Kommentarer
Postat av: linda

absolut värd att se!

2009-07-28 @ 10:53:31
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0