smink överallt

äter middag med linn nu på morkullevägen. cyklade hem helt sliten efter min första arbetsdag på dryga två veckor, bytte kläder till lite mer regnvänliga kläder (typ ingen skillnad.. tog på mig sockar och andra skor & mössa). cyklade till linn på en gång, hatade uppförsbacken till henne så mycket att jag trampade upp för hela och kom in till henne helt andfådd så att jag inte ens kunde säga hej. efter att jag andats ett tag satte jag mig i soffan helt naken (nästan i alla fall) för att få lite svalka. när det väl var dags för middag var jag inte ens hungrig. någon som reagerar? jag (JAG) var inte ens sugen på något. efter att linn börjat kocka chili con carne tog jag mig samman och valde ändå att ta en tallrik. lite sugen var jag nog allt.. nu väntar Momas boys, säsongsfinalen! jag vet, jag är en nörd. sa jag förresten att jag lyssnar på måns zelmerlöw för tillfället?

NÖRDSTATUS: 8/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0