sleep-over i huset

jag sover över i ersmark i natt, dock inte i "min säng" utan i lisas säng. den är bra mycket skönare än min gamla säng som jag sovit i sen jag var 5 enda tills jag var 18. måste jag påpeka att den är alldeles för kort? och 90cm bred? med en oskön kudde? nej. lisas säng får det bli! jag orkar verkligen inte cykla hem. har umgåts med jenny idag och det brukar sluta i en hel del fika, varför vet jag inte riktigt. har tryckt 3 nybakta bullar, en halv chipspåse & en skål med glass, digestive (förvånad någon?), kokos, hallon och kolasås. pretty nice. jag är ju ledig i morgon så jag hoppas på sol och varma vindar, då ska jag spendera dagen utomhus. såg dock på vädret nyss och det visade spöregn, men jag är positiv. nästan i alla fall.. emma har ju insjuknat i svininfluensan (typ) och kan inte umgås med mig i gräsmyr i morgon som det var tänkt. bra tajming emma. verkligen schysst att insjukna lagom till helgen sådär. tänk på någon annan än dig själv för en gångs skull..eller hur.

bara en liten parantes. fick frågan tidigare i år om jag ville ha några smycken från mormor.. jag sa att jag nog inte skulle använda dem och tyckte bara att det var onödigt att ta emot smycken som var jättefina som bara skulle ligga i någon låda. fick mormors vigselring och den är jag jättenöjd med. grejen är bara den att mamma lämnade in några smycken på puts och tillfixning och fick grejerna värderade. ett av armbanden värderades till 11.000. ETT AV DEM. känner jag mig lite snuvad på konfekten kanske? ja. lite.

Kommentarer
Postat av: lisa

MEN VAD SÄGER DU FLICKA LILLA! 11 000?!

2009-07-24 @ 21:05:12
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0