röda faran i åtta plusgrader

när man väl satt sig på cykeln och börjat trampa går det himla fort.. jag stog och våndades i hallen i ersmark att jag var tvungen att cykla hem till sandbacka för att gå och lägga mig. satte mig på sadeln, började tänka på allt som skulle göras på jobbet och hur jag skulle hinna med allt och vips var jag vid kyrkogården och rullade sakta ned mot lägenheten utan att behöva trampa någonting alls. nu gäller det bara att kunna somna också. om jag känner mig själv rätt borde det egentligen inte vara några problem.. i morgon kväll tror jag att det blir en hemmakväll. lägenheten ser ut som baja och jag behöver verkligen städa undan.

nu ska jag betala en härlig tandläkarräkning på 780 kr som måste betalas inom 5 dagar. hårt när man får såna fakturor som man inte hinner peppa upp inför. hur man nu peppar upp inför en räkning. i och för sig..



ungefär så här trött känner jag mig
underbara minnen från peace and love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0