"jag vill ha fredag idag"

kvällen har spenderats på bästa möjliga vis. jag tog bilen direkt efter jobbet, hämtade upp emma på hökvägen, åkte till strömbäck och hämtade syster, åkte till ersmark, åt det som kunde ätas, lämnade lisa på rödäng, skippade promenaden runt nydala, åkte till ica teg och köpte godis, såg på dirty dancing filmen med emma. underbara underbara dirty dancing.. jag kan verkligen inte bli less på den filmen.

den här dagen har gått 45 gånger bättre och lättare än vad jag hade trott att den skulle göra. jag tror det var powerraden som gjorde susen där vid 16.. jag känner mig ärligt talat inte så himla trött ändå, men ska ändå göra ett tappert försök till att sova, jag ska ju jobba i morgon också. jag vill egentligen bara att det ska bli fredag och dags för fest igen. den här helgen kommer också bli kalas. jag har haft en perfekt fest-sommar och jag vill aldrig att den ska ta slut! helgen ser ut att bestå av melissadrinkar, brudar och utgång på allstar. det känns kul att pröva något nytt!! kom igen fredag, kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0