i morgonrock. klockan 16.41

varför? klockan är snart fem och jag har inte ens klätt på mig än. vaknade till liv till ett härligt betongborrande "i morse" och har irriterat mig på att de bygger här bredvid min lägenhet hela dagen. tänk er betongborrande så högt att man knappt hör tv:n. lätt att sova då? nja.. ska duscha nu hade jag tänkt mig och sen ta cykeln till ersmark och göra någon nytta idag. hade hur som helst en trevlig kväll igår på rex med emma, även om det kanske blev lite väl hårt för att vara mitt i veckan. när vi slocknade där vid 6 var jag så trött att jag knappt visste upp eller ned. det var efter att jag och emma kockat i lägenheten, gjort lite äggmackor och bäddat i ordning. kul med lite spontanutgång sådär! känns somrigt och härligt!

i morgon blir de jobb igen, har hänt en hel del på rut idag så jag har mycket att ta tag i när jag kommer dit i morgon, fullt sjå med andra ord. eftersom jag är den enda ordinariepersonalen som jobbar nu har jag störst ansvar.. för allt. kommer nya varor varje dag. igår handlade jag jeans, ett linne och en superfin blommig klänning som jag hade på mig igår kväll. underbart!

nej, dags att ta tag i livet. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0