hjälp, jag blöder!

hungrig. skulle skära gurka. slant med min vassaste kniv och blodet slutade aldrig rinna. hade högläge, snurrade runt en pappersbit (snarare en hel toapappersrulle) och knöt åt med en plastpåse men det slutade aldrig blöda. fick nästan panik och ringde mamma, vid detta tillfällle var hela min toalett helt blodig. på diskbänken kan man se spår av misären.. kniven, gurkan, skärbrädan, purjolök, stekpanna, en tom toapappersrulle och en vält kastrull. jag har inte orkat ta tag i det där än. mat har jag fått i mig i alla fall, ett steg i rätt riktning. under ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle behöva in och sy. vem vet? under allt papper kanske det döljer sig en djupt jack? jag ser ju inte., det är ju blod överallt. hur som helst. fingret sitter kvar och jag har inte svimmat. särskilt ont gör det inte heller, lyckades missa fingertoppen och skar lite på sidan av. på vänsterhanden också. perfekt linn. om man ändå ska skära sig kan man väl göra det med stil?

ps. jag firar mitt 1000e inlägg. med vatten. ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ajdå!! :( uschh!

2009-07-09 @ 22:14:56
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

oj.. såret såg ju inte så läskigt ut, men jag får också panik av mycket blod..

2009-07-10 @ 21:12:26
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0