hinner inte!!!!

jag måste jobba i morgon. det här innebär att jag inte kommer ha tid att packa och göra i ordning inför nordmaling & åsele. jag måste alltså redan i kväll packa och allt inför tre dagar framöver. problemet är bara det att jag lovat mor min att komma hem på middag och klippa hunden. får bli en tidig kväll för mig, hon får skjutsa tillbaka mig så fort jag är klar så jag hinner göra allt klart. jobbar till fyra i morgon och ska då skynda mig hem, duscha och fixa mig för att sedan åka till nordmaling med buss, ut till skogen till emma och sen börja festa. det sura är att bussen går kvart över fyra. hur jag ska hinna allt detta på en kvart är ett mysterium för mig. tid är en bristvara, ibland. ibland känns det dock som att jag har hur mycket som helst av den. vore bra med en härlig balans därimellan kan jag tycka..

smögenbagge & yoggimums till lunch idag. ibland är det bra att jobba nära ica gourmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0