helvetessommar med helvetesregn

äter just nu mammas matlåda. spara pengar - check!

vad ska jag säga.. gossip girl. jag är helt tagen. satt uppe i natt alldeles för länge med linda och såg på 6 st avsnitt. hade gärna sett några till men någon måtta måste det ju vara, skulle trots allt vara på jobbet 9.15 i morse. till alla er som är lika galen i typ sex and the city, oc, one tree hill och så vidare, se gossip girl. det är verkligen kanonbra. (och kanonspännande för den delen!) vet inte hur många gånger jag satt och sa "men ååååååååh" för att det inte gick som jag ville att det skulle gå.




typ en av de större anledningar till att jag säger "åh" hela tiden



vaknade hur som helst i morse och ville nästan gråta. tittade ut och såg spöregn. tittade på mig själv och insåg att påsarna under ögonen skulle inte gå att göra något åt. tittade in i min garderob och kände känslan "jag har inget att ta på mig". helvetet fortsatte då jag inte hade några regnkläder. fick ta min regnponcho ala peace and love festval. min mössa var helt borta så den kunde inte sättas på huvudet.. började cykla och regnet som öste ner var småsmåsmå regndroppar som verkligen bosatte sig i mitt ansikte och började sakta men säkert att tvätta bort mitt nysminkade smink. när jag kommit till hagaskolan var byxorna helt blöta och mitt hår som var nyplattat hade börjat svänga ut från luvan så jag insåg att frisyren inte heller skulle vara helt perfekt idag. kom till jobbet, det droppade om mig och rann regnvatten nedför benen. kom då på att jag faktiskt hade ett par extrabyxor på jobbet!!! skulle göra kaffe och det fanns exakt mängd kaffe för mig!!! kollade ut i butiken och allt var omgjort och fräscht!!! nu skiner solen och den här helvetesdagen kanske kan bli en bra dag ändå. hade inte riktigt en sån känsla tidigare i morse, tyvärr. i kväll vet jag inte riktigt vad som sker. om min lägenhet får säga sitt hade den nog velat bli diskad och städad, men det vill tyvärr inte jag. vill mest av allt bara se mer gossip, dock har linda tagit med sig boxen hem så det ser lite kört ut.. någon som har boxen och vill se med mig? hehe, snacka om att utnyttja sina vänner. hur som helst. om någon stackars själ vill umgås med en annan stackars själ i kväll kan ni väl slå en pling. vore kul, tycker jag. nu ska jag återgå till kebabskavsgrytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0