godmorgon!

finns det någon som älskar att sova lika mycket som mig? igår efter min powernap klarade jag mig igenom hela a walk to remember. därefter var det nästan som en vinst att jag skulle få gå och lägga mig. jävligt tur att jag vaknade då jag vaknade, 11 timmar senare. ska ju trots allt jobba idag och hade inte ställt någon klocka. ibland är gudarna med mig. sitter och trycker i mig två äggmackor och lite vatten, tror jag måste ta och handla lite efter jobbet.. det ekar i kylskåpet. allt jag har är messmör (som jag köpte igår i bjurholm då jag var bakis), skagenröra (likaså denna i bjurholm), kaviar, smör, lök, keso, leverpastej och en creme fraiche. om jag inte vill få näringsbrist är det nog bra om jag cyklar till willys idag efter jobbet. jobbar bara 12-15 idag, världens slöaste pass. vet inte ens om det är värt att jobba såna dagar.. man vill bara gå hem hela tiden för att de känns som om man ska sluta snart eftersom man "bara jobbar tre timmar".


kollade igenom bilderna från nordmaling och åsele igår innan jag skulle sova.. herregud. dennis hade även råkat spela in några filmer, jag likaså, och de var inte lovely. vissa bilder är så äckliga att om de skulle visas för allmänheten skulle ingen vilja umgås med mig igen, och det här är dagens sanning. det här är en av de f-i-n-a bilderna!


vi fular oss så mycket att det nästan slutade i backen för min del

Kommentarer
Postat av: emaaaa

det ser verkligen ut som din fot går rakt igenom mig! Och det känns faktiskt tungt att den där bilden var typ den finaste av alla i kameran..suck! :) lycka till idag stumpan!

2009-07-20 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0