32 kvadrat

jaha. här står jag nu (jag står!!) i mina nya jeans, lånat linne som linn fyndat och tittar på mig själv i min runda spegel och förstår inte hur det här ska gå till. hur ska min dåsiga nuna kunna bli vacker i kväll? det här blir ett projekt av dess like.. ska ut på rex i kväll med massa brudar och vad jag förstått så kommer det vara mycket känt folk ute på krogen i kväll. det gillas! anledningen till att jag står vid min dator är att internet helt enkelt fungerar i den här delen av rummet och inte den andra. så stor lägenhet tycker jag faktiskt inte att jag har, men här vid spegeln fungerar det alldeles utmärkt men vid soffan och sängen (där jag oftast brukar hänga) vill det inte ge med sig. så - sitta i soffa och se på jamie oliver eller stå vid spegeln och kolla facebook? jag valde det senare.
ses i partymörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0