spinning 55, go me!

okej. nu hänger jag inte med.. inte för att jag brukar se på körslaget men att robert wells åkte ut var ju faktiskt en katastrof. han har verkligen varit bäst hela vägen. så? egit segervall (anettes version på erik segerstedt) var ju hundra gånger sämre. faktiskt! men som sagt, nu är jag ju inte den som följer det där så jag borde verkligen inte bry mig.

hur som havre, var med acke en sväng tidigare i kväll och han lyckades övertala mig till att följa med på 55 min spinning i morgon bitti. vi får se om jag är lika kaxig då som jag var efter förra passet. jag har faktiskt inte haft någon träningsvärk alls. har tydligen "bra grundfysik" efter att ha ridit i 12 år. jo just ja. slår vad om att jag kommer vara död i morgon kväll då jag faktiskt ska rida simzon. lär ju gå sisådär med darrande ben.

hej! här kommer linn som inte kan säga nej och är stolt över det. och var håller du hus? vad är ditt problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0