socker + trött linn = enmetersfrilla

efter en otroligt seg kväll tror jag att jag är redo för sängen. klockan är bara halv 11 men det känns som om den skulle kunna vara 2. mitt nagellack som jag målade i morse har försvunnit, jag har enmetersfrilla och jag saknar så många personer att jag inte ens orkar räkna upp dem (okej, johanna, linn, emma, lisa, jenny, anette, anne, linda.. listan kan göras ännu längre. ) i morgon är jag förhoppningsvis piggare när jag ska hänga med mina ersmarksbrudar och ta en välbehövlig promenad efter denna dags sockerintag för att försöka få mer energi. (gick inte så bra ändå). måndagkvällar innebär alltid stallet för mig och det känns kul. bättre än någonsin faktiskt med ny hjälm och heta ridbyxor med hål i grenen. mm. i like.

Kommentarer
Postat av: aan

saknar dig med stumpan!!

2009-01-19 @ 07:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0