mitt matproblem

åh. idag när jag kom hem, slut och less, var jag jättesugen på hemmagjord middag. har inte ätit hemma på flera dagar och ville verkligen sitta och äta varm, god mat. problemet var bara det att mamma inte var hemma. inte heller lisa. bara pappa. och han är inget matgeni. så - jag fick fixa mig nåt själv. synd bara att kylen inte var fylld med goda saker. fanns bara sallad, pålägg och fil. i frysen hittade jag en soppa, skulle värma den i micron men byttan gick inte in, den var för stor. då rann bägaren över. ställde mig och hackade lös lite soppa ner i en tallrik och nu, när jag väl sitter och ska avnjuta min måltid som bara gjort mig arg så smakar soppan frys. jag bryr mig inte. den är varm i alla fall.

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, mamma är vår matchef!

2009-01-27 @ 19:42:16
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: joli

jag saknar dig älskling..!

2009-01-27 @ 23:10:32
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0