med hjälp av en blå kabel

oj vad det känns som om det var länge sen sist.. vårt internet dog tyvärr 00.00 igår natt och sen dess har det varit obrukbart. det är sjukt så mycket man ändå använder sig av internet, skulle se om jag hade bokat pass på usm och var tvungen att ringa (!) dit för att kolla läget. hur stenålders kändes inte det kanske? nu sitter jag i vardagsrummet på vardagsrumsbordet och med hjälp av en nätverkskabel som är typ 1,5 m kan jag bruka internet. blir lite jobbigt för ryggen eftersom kabeln är litelite för kort så det blir nog inte en längre stund vid datorn just nu..

kom hem kl halv 5 i morse, var och dansade styrdans i skellefteå mellan 20-02. det var verkligen helt underbart kul. svettigt, trevligt och bra. fick även denna gång känna på ständigt medföljande "stämplingen av foten" och den härliga "knuffen med armbågen i ryggen". idag ska jag kvickna till, duscha, få bort det dunkande ljudet i örat, avboka usmpasset (är d-ö-d), umgås med jenny och på bio med linn i kväll. bara en rolig dag med andra ord! nu ska jag försöka lista ut var resten av min familj är - ingen är hemma förutom axo.

Kommentarer
Postat av: veronica

faaaan vad kul med dans! Hör av dig nästa gång du tänker dansa då hänger jag på! :) Kramkramkram

2009-01-05 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0