lite hes idag..

trött trött och åter trött. det är så jag känner mig just nu. sitter och trycker i mig banan och fil, går sådär.. hade mycket trevligt igår på singstar afton hemma hos elin på västerslätt. önskar att jag hade haft med mig kameran! axo följde med och jag tror aldrig att han varit snällare än vad han var igår! han gick mest omkring och luktade, buffade och var i vägen.  tillslut fick även han lite ro i allt skrikande i mickarna, han la sig i soffan bredvid mig och eden och somnade nästan. han är söt!

idag börjar jag halv 10 och jobbar till 3. jag hoppas på en kanondag på rut. ska se till att få i mig lite kaffe och piggna till lite först bara.. i kväll är de utgång som gäller och det var länge sen jag var så här taggad!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, du är ju jämt taggad ;)

2009-01-24 @ 10:15:36
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0