KYLA!

jag tror aldrig jag har frusit så mycket på jobbet som jag har gjort idag. jobbade i linne, tröja och hood - höll verkligen på att frysa bort. dörrhandtaget till lagret var alldeles iskallt och jag o jullan körde fläktarna på högsta nivå. synd bara på alla dumma människor som måste stå och disskutera precis utanför våra dörrar så de åker upp hela tiden, det var som värsta isvindarna som forsade in i butiken. på bussen hem insåg jag helt plötsligt att det var otroligt mörkt ute. det visar sig att alla gatulampor är släckta på hela ersboda, ersforsen och i ersmark. jag fick vandra hemåt i mörker och kyla till huset från busshållplatsen - jag var allt annat än munter när jag steg in i hallen. tur är väl det att jag har världens bästa hund som muntrar upp bättre än någon annan konstigt nog. nu ska vi få en hund till också. det är bestämt nu! pappa är väl allt annat än nöjd men som alltid hemma hos oss - det är tre mot en. hihi. girlpower!

i kväll ska jag vara fyllechaffis åt mina föräldrar och kika förbi hos anette i hennes och sebbes nya lägenhet en sväng också! :) är ledig söndag, måndag och tisdag - underbara lugna januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0