kvällstänk

äntligen har jag fått klippa min lugg. den har varit i mina ögon i stället för ovan mina ögon i en månads tid nu. tack hanna!
nu väntar en massa planer framöver. jag jobbar, är med vänner, går ut, blir bjuden på middag, ska på revy, rider och planerar inför framtiden. jag känner på mig att det kommer bli hektiskt - men bra! nu ska jag äta "middag" - klockan tio i tio. har inte ätit ordentligt på en hel dag. har bara tryckt i mig mackor i en hel dag. gott, men man blir less. man blir aldrig mätt heller för den delen. ska se på bilder nu på valpen vi ska skaffa oss och efter det har jag tänkt boka biljetter till hörneforsrevyn, smidigt att se den nu när den flyttat till ersboda!

sen vill jag bara tipsa om en hemsida som gjort mitt liv ett snäpp lättare.. bloglovin. man knappar in alla bloggar man brukar läsa och sen så fort någon av dem uppdaterat ploppar de upp ett inlägg där. smidigt - så slipper man klicka runt på allas bloggar hela tiden då de inte har uppdaterat. www.bloglovin.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0