här har ni förklaringen på allt!

jag är så dålig. mitt nyårslöfte var att sluta äta kakor, godis, chips och sluta dricka läsk. (alkohol var inte inräknat här.) det är den åttonde januari idag och jag har redan lyckas bryta mitt löfte flera gånger om. åt just flera skedar med saffranscheesecake, åt popcorn tidigare för glatta livet och har under hela dagen levt på mackor. det är inte heller särskilt nyttigt. vad hjälper det att jag tränar och har mig om jag ändå ska kalasa i mig massa gött på kvällarna? är det värt det? frågan är ju. det värsta är ju att ju mer man käkar desto mer sugen blir man. som en ond cirkel allt det här. om mamma inte hade bakat den där kakan hade jag inte suttit här nu och beklagat mig. allt är mammas fel.

Kommentarer
Postat av: ANNIS

Linn jag gillar starkt att du bryter dina nyårslöften! Nåt jag däremot inte gillar är att det var så längesen vi sågs, eller ens hördes av. Vad är det för stil?!Det får vi ändra på!

2009-01-10 @ 09:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0