energiknippet linn som dyker upp lite då och då (mer sällan än ofta)

tjoho tjohej. jag är ovanligt fnissig idag. skämtar och har mig med familjen, de börjar nästan undra vem som tagit platsen som deras dotter. har väldigt mycket energi.. jag undrar om det beror på allt socker som jag tryckte i mig i natt? ska ut och gå nu för att sedan fara på bodypump (jag ska dit.. yesyesyes jag är bra!!!!) och sen rida en häst i kväll med suss. herregud så hurtig jag är. allt på en gång! ingen vila ingen ro. tacka för det!

Kommentarer
Postat av: joli

bra gjort! (finsk brytning)

har du sett bilden på oss? haha jag skulle vilja se fler!

2009-01-11 @ 15:10:00
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: caci

haha jaa! sjukt kul!

ja absolut! säg en dag?

2009-01-11 @ 16:21:33
Postat av: lisa

visst linn, bra att du var så taggad på pump! ;)

2009-01-11 @ 21:34:17
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0