en tripp till robertsfors

vi har gjort om på lilltoan. fultoan är numera snyggtoan. riktigt bra blev det faktiskt! ljusbeiga tapeter med något rutmönster. jättesvårt att förklara. vi ska tydligen byta toalettlock också. små förändringar kan göra mycket!

i kväll har vi varit och kikat på valpen vi ska köpa. det verkar bli en molle. de var fyra veckor gamla: svarta, svart/vita och svart/gråa. hur söta som helst! vi har bestämt oss för en svart/vit. vi hade lite svårt att bestämma oss för vilken av de två svart/vita vi skulle välja. den ena var superslö. den andra var busig och mysig. annars såg de typ identiska ut, den ena var lite mer vit i ansiktet än den andra och hade ett "s" på huvudet istället för ett "o". vi valde busfröet för att få lite fart på gamm-axo (som för övrigt just nu gräver runt i en blå bädd just bredvid mig)


"molle" och hans identiska vän






jag och "molles" identiska broder






lisa och "molle" (som ska bli vår hund!!!)





idag hade jag för övrigt min första personliga styling som resulterade i 0 kr i rut mfl:as kassa. jag gjorde mitt jobb - hon ville inte handla utan hade fått personliga stylingen i present och gjorde den bara för att ha gjort den. kändes mindre bra för mig eftersom det var min första personliga styling själv. you go girl!

Kommentarer
Postat av: joli

så söt! ska den heta molle?

tråkigt det där med stylingen, får man inte köpa för 200 kr iaf? :)

2009-01-14 @ 00:18:46
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Linda

åh, vilken söting! molle blev ett bra namn :)

2009-01-14 @ 07:40:48
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hatar såna!

men du tat lugnt.. jag ahde en personlig styling en gång då hon handlade för 5000... dagen efter lämnade hon tillbaka ALLT på strömpilen!

en annan gång sålde jag också huuuur mycket som helst.. hon kom tillbaka med allt dagen efter.. det enda hon behöll var goodiebagen.. då blir man riktigt irriterad!

(PS! jag har sålt när dom behållt också) hahahaha!

2009-01-14 @ 09:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0