"alla var där"

det var underbart kul igår. verkligen. förfesten var bra. "buffen" på rex var mindre bra. jag och johanna, söta som vi är, hade inte ätit någon middag och förväntade oss en lyxig måltid på rex när vi anlände där efter nio någon gång. synd var väl bara det att det vi såg överallt var bara snittar. små små snittar med lite rom som ändå föll ner på golvet.. goda var dem - så vi tog tre. i alla fall jag. tänkte att man kan ju inte dricka på helt tom mage.. hur som  havre blev vi bjudna på några glas champange, lika bra o lyxa till det när de är gratis. faktiskt: jag köpte ingenting ute igår. kvällen blev, tro det eller ej, nästan helt gratis. "fick" förfestdricka av mor och far, åkte bil till grisbacka, åkte gratis med pontes in till stan, hade fribiljett till entren, betalade 30:- i garderob, fick tre glas champange och åkte buss för 16:- hem, åt gratismackor hemma till "efterfestfika". ja. summa: 46:- kanske den billigaste utgången i mitt liv.

jag mår så himla bra idag. inte ont i huvudet, ingen ångest, inget illamående.. däremot är håret som en enda stor lurvig boll mitt uppe på huvudet. inte så fräscht. tur var väl ändå att jag kletade in lite balsam i det innan jag skulle lägga mig igår (bra tänkt linn) så det ska förhoppningsvis ge med sig lite lättare. idag hade jag tänkt träna kl 17.00 men det känns totalt ovärt, kommer nog sluta med att jag avbokar det passet också. får se till att träna i morgon i stället!

sen mina vänner. håll utkik efter en ful tjej på en annars fin bild som säger att det bästa som hände under 2008 var att hon fick jobb på rut. tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: joli

hahaha jag skrattar när jag läser detta! så himla kul! puss på dig

2009-01-11 @ 12:58:37
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: caci

haha!



sorry hade upptagen m,en var nere o åt! får byta e annan gång!

2009-01-11 @ 22:51:01
Postat av: caci

haha!



sorry hade upptagen m,en var nere o åt! får byta e annan gång!

2009-01-11 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0