tisdagssnack

svenska hjältar. min tv-händelse nummer ett på året. hann bara torka tårarna innan de började rinna igen. så fantastiskt fint program. han som tog emot en unge från 6e våningen. gamla paret som tog emot ensamma och gav dem en plats att vara på. hon som följde efter en man och kvinna och räddade kvinnan från att bli våldtagen. jag blir helt rörd, så bra att det visas sånt här på tv också och inte bara att världen håller på att gå under och att samhället suger. så fruktansvärt fantastiskt bra.

i kväll ska jag till hanabanana och färga hennes hår, dricka lite vuxendricka & måla lite vägg. det blir nice. nu ska jag ringa wish och boka mig en tid för att klippa luggen, den är så lång att jag knappt ser kunderna, och de är mindre bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0