sunday at sandbacka

nu har jag handlat med mamma. införskaffade mig en fet burk/bytta med röbetssallad då jag tänkt på det i fyra dagar och varit sugen. handlade även mjölk som jag haft slut på i en vecka. köpte lite yoghurt så jag inte behöver äta mackor ännu en dag till frukost. gillar när man har fyllt upp kylen, känns som om livet är fullt av möjligheter.. ehm.

sitter i alla fall i min soffa och ser på coyote ugly. för er som är snabbtänkta: JA! jag har eget bredband nu! YES-YES-YES. först fungerade det inte, då blev jag så less så jag la mig i soffan och var nära på att börja grina. sen försökte jag igen, denna gång med att starta om programmet (smart, smart) och sen knappa in pin-koden, då fungerade det. bredbandet kommer från 3, går hyfsat snabbt och är rosa. det allra bästa med mitt bredband är att det är MITT, det kommer 'aldrig' strula och jag kommer inte bli urkopplad av någon sur  granne.

nu ska jag gå och lägga mig, drömma söta drömmar och hoppas att jag vaknar upp piggare än någonsin, mer peppad & supersugen på en jobbdag. i morgon är det även dags för sista ridlektionen för terminen, och de kommer bli bra. jag är träningssugen. röbetskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0