lite stressy-girl

just nu känns de som om jag har sådär sjukt mycket för mig igen. folk som vill va med mig, festa med mig, jobba med mig, äta med mig. och sist men inte minst så ska jag hinna sova däremellan också.

i kväll blir det the levettes med jobbet. mat & show och härliga kompanjoner.
i morgon ska jag lyckas klämma in träning, lunch med caisa, eftermiddagshäng med joli och kvällsmacka med emma.
på fredag ska jag jobba och sen kanske (KANSKE) festa.. bara KANSKE. jag vet inte hur det blir.
på lördag är de dags för jobb igen, och på kvällen har jag och emma tänkt ha en romantisk afton.
på söndag är jag faktiskt (tro de eller ej) på rut igen och ska försöka umgås med anne (om de blir glöggmys), suss & kicki.

hur allt de här ska gå ihop vet jag inte. jag vet däremot att jag måste försöka klämma in joli (hon åker till åre for a long time), kicki (hemma från luleå) och suss (hemma från lund). sen vore de ju inte helt fel att festa med alla sköna brudar, dvs stänkarligan som ska ha fest och frida sjöberg med polers som också bjuder in till fest. här ser vi ännu ett problem. jag hade lovat mig själv att ha en nykter och festfri helg då de blivit stänkigt på slutet. vi får väl se hur det går..

nu ska jag boka tid för luggklipp (de gick inge vidare igår) och lämna in mina favoritstövlar på tillfix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0