julhelgen

juldagen igår i nordmaling var hur bra som helst. halkigt, stänkigt & fantastiskt mycket folk. efter att corollan valt att inte vilja starta (den står fortfarande kvar där) i nordanbäck kom jag och emma till förfesten rätt sent. vi började drinka vid halv 7 och de var tänkt att vi skulle ut vid 9. på något konstigt sätt lyckades vi ändå med formen och en kväll av dess like tog vid. var på efterfest alldeles för länge och somnade där vid 8 i morse. efter fyra timmars sömn tyckte min kropp att de var dags att kliva upp. det har varit en otroligt seg dag idag och jag har aldrig riktigt blivit kvitt illamåendekänslan som rör runt i magen.

just nu ser jag på harry potter, käkar praliner och tar mig en välbehövligt fotbad. min tredagarsledighet är över och jag firar det med.. sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0