helgen som var

sådärja! ytterligare en söndag som snart är över. helgen har varit kul! jag har sällan varit så bakis som jag var igår, dagen idag har gått betydligt lättare faktiskt. ingen ångest, inget illamående och massa skratt. jag spenderade eftermiddagen på sandbacka, tänkandes, men kvällen i ersmark, skrattandes med familjen nilsson & waara. vi har spelat spel, ätit dopp i grytan och ätit en hejarns massa onyttigheter. jag ska snart till fröken sandberg på ersboda, hade lovat att träffa henne i kväll men jag verkar vara en dålig vän som dyker upp efter klockan nio. som sagt. jag måste ta mig i kragen!

malin perman hade lagt upp ruggit sköna bilder från förfesten i fredags hemma hos henne. man ser lätt min "utförsbacke". först snygg, sen ännu gladare och sist råfull (och ful för den delen). det var en trevlig fredagsafton på gökarvägen 6. stänkarligan måste mötas upp snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0