ersmarkshäng

efter en heldags jobb med bland annat julklappsinslagning för ett nytt skyltfönster på schemat så är jag nu i ersmark, mätt efter lite laxpudding. jag tog bussen hit (herregud så långt det är hit, att jag spenderat så mycket tid på en buss under min uppväxt är för mig helt konstigt) och ska snart ta bilen, fylla den med mor & pantburkar och åka till willys för att handla lite. det är kallt, halt och äckligt - så därför tar jag bilen i stället för cykeln. kände inte ett större sug efter att falla med cykeln och krascha alla äggen (kanske till och med falla ned på dem). mitt kylskåp ekar nästan. idag åt jag gurka + kokt ägg + lite kaviar + hårdbröd till frukost. notera att jag varken hade smör eller någon dryck till..



snart fredag! den här veckan har gått fort. jag är så helg och partysugen att det räcker lätt till en person till.. någon som behöver taggas upp?

Kommentarer
Postat av: öjbrandt

jag!!!!!!!

2009-12-03 @ 22:06:56
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0