dagens viktiga inköp

känner mig otroligt svensk och lagom klagig när jag säger det här men:
FY FAN FÖR VÄDRET!
jag cyklade till jobbet i duggregn, jobbade en timma, kikade ut och såg det mörkna, kikar ut nu och ser att det klockan 13.45 redan har blivit mörkt. lagom pepp? jag förstår dem som går in i höstdeppar under dessa månader.

jag ska hur som helst köpa mig ett nytt batteri till min brandvarnare idag och en ny lampa till mitt cykellyse; tråkiga men viktiga inköp. jag vill ju verkligen inte brinna inne som familjen i söder gjorde. de vaknade aldrig upp av branden utan dog av alla giftiga gaser som spred sig i huset. 4 barn och en mamma. usch och fy! då är det bättre att köpa sig ett batteri och överleva en brand.

Kommentarer
Postat av: joli

hallå gumman! svaraaaa :D?

2009-12-09 @ 11:07:40
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0