bättre med måndagskväll

efter ridlektionen, lite ananaspaj och nu häng hos matilda mår jag mycket bättre. inte bäst, men mycket bättre. och de gillas, såklart!

i morgon blir de jobb igen, men bara en dag, sen är jag ledig på onsdag igen. jag har en slapp jobbvecka framför mig idag. ledig idag, ledig onsdag, fredag & söndag. varannandagsjobb kan man kalla det, men de känns som om jag är värd några lediga dagar. varför vet jag inte, men de känns bara bra! ska se klart silent libary och sen vänner här hos matilda och sen krypa över till mig och gå i säng.. känns också värt!

Kommentarer
Postat av: joli

himla äckel silent libary! usch fattar inte hur du kan se det :P.

jag kommer förbi på rut imorn? ser framemot onsdag :D

2009-12-08 @ 01:45:22
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0