spisfixaren peter

goood eftermiddag kära läsare.
här sitter jag och äter kall korvstroganoff. jag orkade inte vänta på den längre i micron, jag var så hungrig att jag inte stod ut med att titta på maten snurrandes omkring där inne. jag ville ha den i magen, och därmed basta! idag har vi "fullt ös - medvetslös" på rut. det är faktiskt mycket folk här och jag springer omkring i en supermysig stickad lång topp, hur skön som helst. tror det kommer bli lite fler inköp här även om jag lovat mig själv att inte handla nå mer innan usa. jag åker dit den 3e september och det känns hur skumt som helst.. var tog tiden vägen?! vad ska vi ens hitta på där? jag har ingen koll, en av nackdelarna med att ha flyttat hemifrån..

i morse var det i alla fall en gubbe hemma hos mig och kollade på spisen. det var ju tur, nu kanske jag kan laga mat som en riktig människa igen. det vore skönt. faktiskt. han var skelögd och jättekort, gammal också för den delen, och det var ju tur eftersom jag var hur ful som helst och nyvaken när han steg på. hade morgonrock, håret stod allt annat än nedåt eftersom jag hade gått i säng nyduschad och leopardtofflorna satt på fötterna. hade varit lite jobbigt om han varit dryga 20 år, vältränad och luktat gott. då hade jag inte känt mig så fräsch. tack peter för att det var du som kom in och inte din snygga kollega!

nu ska jag återgå till korven som vid det här laget kanske har samma temp som kylen.
i kväll: ridning!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoj. Jag är ledig på onsdag jag med ! du! jag, anette och sebbe ska på bilbingo imorgon, hänka?

2009-08-17 @ 17:28:34
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0