sommaren med göran

min kväll. en underbar kväll. lagade fyra härliga olika matlådor, har packat ned mig under mitt täcke, sett csi och lääääääst. nu har jag ett kapitel kvar och jag har sparat det i två timmar nu, haha, vilken nörd jag är!

i morgon ska jag klippa mig, det kunde inte varit mer på tiden än vad det är nu. min frisyr är ingen frisyr, det är snarare bara hår som hänger allt för tungt ner efter mitt ansikte som får mig att se tärd, sliten och äcklig ut. jag ser med andra ord fram emot en klippning! börjar jobba klockan elva och efter jobbet blir det tok-cykling hem för att skriva 50-årsfestinbjudningskort åt mor min för att svira om till partykläder, gå på bio och sen (ta någon öl) på olles. ingen nykter helg i sikte, inte ännu, tyvärr.

nu ska jag bädda ner mig och ägna mig åt bella och edward, mina favoritvänner. ännu mer kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0