ryggskott

aj. jag har jävligt ont i ryggen. måste ha sträckt mig nå djuriskt idag på hästen. förstår inte hur man kan få så här ont av att bara sitta på en häst och rida litegrann? DU MASSAGEMÄNNISKA! jag behöver din hjälp, annars vet jag inte om jag kan vara på jobbet i morgon bitti klockan åtta för intervjuer.. (ny personal på rut. 21 st som ska intervjuas.. pust) det är kul att grilla nervösa människor. det känns lite som om man har makt, på något konstigt sätt. ska hur som helst ha 6 intervjuer i morgon förmiddag och förhoppningsvis finns det någon däribland som jag och elin jobbar med till hösten. vore otroligt skönt att få det gjort och ha hösten klar!

ps. kelly clarkson och den där låten är bara lov-E-LY! ds.

Kommentarer
Postat av: joli

rex imorn?? kom igen!! :)

2009-08-18 @ 00:58:20
Postat av: Johanna

Vem red du?

2009-08-18 @ 11:54:00
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: Johanna

vem har ni nu förresten? :)

2009-08-18 @ 14:25:09
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0