rut - ingen vila

sitter här med en väldig fotsvett och käkar tutti frutti passion, jäkligt goda godisar! har tänkt få i mig lite energi i form av socker för att orka vara sälj hela dagen ut. vi har fullt sjå här på rut och syster min är så duktig i provhytterna. tur att lisa är och hjälper oss idag, jag och elin hade knappast klarat oss själva.. jag har till och med varit tvungen att gå ut från lunchen två gånger för att hjälpa till i butiken, och då är det krisigt. kul hur som helst!!

FEST-FEST-FEST
jag ska vaska mina fötter först.

Kommentarer
Postat av: Linda Danielsson

vi ska vara här i röbäck hos maja. Johanna lind blir kvar i stan nu så hon kommer :D :D :D

2009-08-22 @ 14:54:03
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0