omotiverad

jag vet inte om den där föreläsningen gjorde susen ändå.. idag känner jag mig arg, less och trött. har ont i ryggen och kan inte förstå hur jag ska ta mig igenom den här dagen med ett leende på läpparna. huvudvärken kommer smygande och min frukost smakar illa. funderar på kvällens planer och vill inte sitta inne i lägenheten en dag till, fast samtidigt är det exakt det jag vill. bara dra täcket över huvudet och glömma bort den här dagen. vi får se om det blir en tripp till ersmark för lite usa snack. kan kanske behövas..

TJUPP TJUPP. upp och hoppa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var in igår och fick hjälp av din syster. köpte en vanlig vit t-shirt. :) du ugglade på lagret sa hon. då sa jag att du säkert satt och läste ^^

2009-08-28 @ 09:13:02
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0